بهترین تبلت های بازار برای سلایق و استفاده های مختلف (به انتخاب سایت laptopmag)
 
 

بهترین تبلت های بازار برای سلایق و استفاده های مختلف (به انتخاب سایت laptopmag)

تبلت ها آنقدر محبوب و فراگیر شده اند که می توان راحت پیش بینی کرد روزی فروش آنها از لپتاپ و دسکتاپ خواهد گذشت. در اصل سال ۲۰۱۵ می تواند بستر این اتفاق باشد. اما چرا؟
 
زیرا آنها به اندازه کافی سبک و قابل حمل هستند که بشود هر جایی بردشان و در عین حال به لطف افزایش تعداد اپلیکیشن های کاربردی و توان پردازشی، انتخاب شما برای انجام کار، تولید محتوا و البته سرگرمی و ارتباطات در شبکه های اجتماعی گسترده است.
 
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بهترین تبلت ها بسته به نیاز کاربر از دید سایت laptopmag بپردازیم.
 

بهترین تبلت در کل: آیپد ۴ (و به زودی آیپد ۵)

نسل چهارم آیپد از هر زمانی توانمندتر و بهتر است. با بیش از ۳۰۰ هزار اپلیکیشن که به طور اختصاصی برای نمایشگر آن بهینه شده اند باید گفت بهترین اکوسیستم را دارد و کیفیت نمایش آن هم جایی برای حرف باقی نمی گذارد. این مزیت که جدیدترین اپلیکیشن ها و بازی ها ابتدا برای iOS عرضه می شوند را نادیده نگیرید. شما با داشتن آیپد مجموعه ای از اپلیکیشن های مختلف از جمه آفیس هایی را که توسعه دهندگان مستقل ساخته اند در کنار خواهید داشت. کف قیمت این تبلت ۴۹۹ دلار است.
 

بهترین تبلت اندرویدی: نکسوس ۷ (۲۰۱۳)

چه چیزها که نمی شود درباره نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۳ نوشت. بهترین تبلت اندرویدی بازار با نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل که تراکم ۳۲۳ پیکسل در اینچ را به ارمغان می آورد. زوایای دید عالی و رنگ های طبیعی به همراه اندروید ۴.۳ خالص که همیشه جدیدترین آپدیت ها را دریافت می کند. اضافه شدن دوربین عقب و کاهش وزن را هم نباید نادیده گرفت. نکسوس ۷ به تازگی از اپلیکیشن های اختصاصی گوگل پلی برای تبلت نیز برخوردار شده که دست کاربران برای انتخاب را بازتر می گذارند. قیمت پایین ترین مدل این تبلت ۲۲۹ دلار است.
 

بهترین تبلت برای کودکان: Fuhu Nabi 2

تبلتی مختص کودکان که یک عدد بامپر ضربه گیر برای حفاظت موقع سقوط دارد و می توان پروفایل کودک روی آن تعریف کرد تا بچه ها فقط به اپلیکیشن های تعیین شده توسط والدین دسترسی داشته باشند. پردازنده این تبلت تگرا ۳ است و عمر باتری آن هم ۸ ساعت. البته یافتن این تبلت ۲۰۰ دلاری در بازار ایران باید کار سختی باشد.
 

بهترین تبلت ۷ اینچی: کیندل فایر HDX

آمازون راه و روش خودش را در این بازار مکاره دارد. استفاده از پوسته اختصاصی و بسیار خاص بر روی اندروید که مشتریان تبلت های کیندل را به فروشگاه اختصاصی آمازون و مجموعه ای غنی از محتوا نظیر اپلیکیشن ها، کتاب ها، و فیلم و سریال وصل می کند. این تبلت با نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی خود که حتی از نکسوس ۷ (۲۰۱۳) نیز بهتر است، از یک پردازنده ۴ هسته ای سریع و باتری ۹ ساعته بهره می برد. قیمت پایین ترین مدل کیندل فایر HDX برابر با ۲۲۹ دلار است.
 

بهترین تبلت در ازای قیمت: MeMo Pad HD 7

محصولات ایسوس نیازی به تعریف ندارند و این یکی هم با توجه به قیمت بسیار پایینی که دارد، گزینه ای معقول برای خریداران است. اگر تبلتی برای کارهای معمولی، تماشای فیلم، وبگردی و کتابخوانی می خواهید، MeMo Pad HD 7 یک بسته خوب و ارزان قیمت است. با نمایشگر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی، پردازنده ۴ هسته ای، دو دوربین ۵ و ۱.۲ مگاپیکسلی در عقب و جلو، و اسپیکرهای دو تایی، این تبلت با یک بار شارژ نزدیک به ۱۰ ساعت کار می کند و اندروید ۴.۲ روی آن نصب شده. قیمت ۱۵۰ دلاری مدل ۱۶ گیگابایتی آن در بازار ایران تقریبا معادل ۶۵۰ هزار تومان است. البته در نظر داشته باشید که حافظه جانبی نمی خورد.
 

بهترین تبلت ویندوزی: Iconia W3

این محصول که در اواخر بهار معرفی شد یکی از خوش ساخت ترین تبلت های ایسر تا به امروز است. با پرداخت ۲۹۹ دلار، شما می توانید صاحب یک تبلت ۸ اینچی با سیستم عامل ویندوز ۸ و مجموعه آفیس Home و Student شوید که با هر بار شارژ تا ۸ ساعت کار می کند. پردازنده دو هسته ای اینتل اتم و حافظه ۳۲/۶۴ گیگابایتی برای کارهای سبک و استفاده از آفیس مناسب به نظر می رسند. اگر یک کیبورد بلوتوث هم به این تبلت اضافه شود، می تواند جایگزین مناسبی برای لپتاپ های معمولی باشد. قیمت آغازین این تبلت ۲۹۹ دلار است.
 

بهترین تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان: گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین تبلت های میان رده سامسونگ است. در اصل بین تبلت های معرفی شده در این مطلب، تنها تبلتی هم هست که می تواند نقش تلفن را برای شما ایفا کند. پردازنده اگزینوس ۴ هسته ای و گرافیک Mali 400 به راحتی از پس رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی دستگاه بر می آیند و سیستم عامل آن روان و لذت بخش است. در ضمن یکی از معدود تبلت ها در این اندازه است که قلم استایلوس هم با آن ارائه می شود. این تبلت با قیمت آغازین ۳۹۹ دلار (در ایران حدود ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان) به فروش می رسد و شکاف میکرو اس دی هم دارد.
 
 

بهترین تبلت برای کسب و کار: سرفیس پرو ۲

سرفیس پرو یک تبلت-پی سی قدرتمند بود ولی عمر باتری ناامیدکننده آن باعث می شود خریدش را به کسی توصیه نکنیم. ولی سرفیس پرو ۲ آمده تا این ایراد را رفع کند و یک ماشین قدرتمند باشد. برخورداری از پردازنده هاسول، حافظه SSD سریع، نمایشگر 1080p و دو زاویه برای کیک استند، به استفاده راحت تر از این تبلت کمک می کند. سخت افزار قدرتمند دستگاه به همراه نسخه کامل ویندوز ۸.۱ و مایکروسافت آفیس یک مجموعه کامل و کم رقیب ساخته اند که تجربه کار با یک لپتاپ یا دسکتاپ قوی را برای شما رقم خواهد زد.
 
 

بهترین تبلت برای پروداکتیویتی و مولتی تسکینگ: گلکسی نوت ۱۰.۱ (۲۰۱۴)

سامسونگ با گلکسی نوت ۱۰.۱ که دومین نسل آن چندی پیش معرفی شد به دنبال این است که اندروید را رقیبی قدرتمند برای ویندوز ۸ نشان دهد. منتهی از آنجایی که در زمینه اپلیکیشن های تولیدمحتوا و چند وظیفگی نمی تواند به کس دیگری اتکا کند، خودش آستین بالا زده و پوسته اختصاصی با اپلیکیشن های کاربردی فراوان آماده ساخته. شما با خرید گلکسی نوت ۱۰.۱ (۲۰۱۴) چیزی از نظر سخت افزار کم نخواهید داشت. نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی با پردازنده اگزینوس ۵ اکتا، به همراه قلم استایلوس و باتری مناسب، همگی دستگاهی جذاب ساخته اند که البته گاهی باید لگ های آن را تحمل کنید.
 
منبع: نارنجی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پیشگامی ال جی، بوش، سیسکو و ABB برای خلق استاندارد «خانه هوشمند»
بنچمارک آیپد ایر، ۹۰٪ سریعتر از آیپد ۴ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز برای چیپ A7 سامسونگ الکترونیکس چقدر بزرگ است؟ بهتر است خودمان کامپیوترمان را سر هم کنیم یا آن را آماده بخریم؟ عکسی تاریخی از اولین انبار محصول اپل: اتاق خواب استیو جابز عرضه تلفن های هوشمند دیزایر 709d، دیزایر 7060 و دیزایر 7088 اچ تی سی در بازار چین بهترین تبلت های بازار برای سلایق و استفاده های مختلف (به انتخاب سایت laptopmag) داستان سکتور معیوب: چرا هارد درایوها دچار Bad Sector می شوند و چه باید کرد؟ ObjectDock > AK Angry Birds Seasons > AK Metal Slug 5 > AK Metal Slug 4 > AK Metal Slug 3 > AK Metal Slug 2 - Super Vehicle > AK Street Fighter 3 > AK New Super Mario Forever 2012 > AK Warcraft III: The Frozen Throne > AK
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AH Team و آدرس www.akstudio.LXB.ir  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان